Esra988 Merhaba arkadaşlar siz beta kaçken kese gördünüz benim 1200 gözükmedi:( cumartesi tekrar gel dedi gözükürmü korkuyorum
Seymavci Esra988 yanlış anlamazsanız kilolu isenizde görünmeyebilir benim bi arkadaşıma vajinal bakılmıştı 100 kilonun üstündeydi
dika Esra988 merhaba benim betam 1509 du kesem gözüktü karın ultrasonundan bebek yoktu 6+6 da gittim bebek de gözüktü
Beyzadelibas 4000 küsürken gözüktü benim kesem hatta şöyle diyeyim adetim 1 hafta gecikti test yaptım pozitif sonra kan verdim 4000 küsür kese gözüktü bebek gözükmedi 2 hafta sonra Allah’ıma çok şükür bebeği de gördük kalp atışınıda
YHazal92 Devlet hastanesi 7. Haftada ultrasonla göremedi keseyi(kilo var biraz), vajinal ultrasonla gördü kalp atışını duydu. Makineler kötü dedik bekledik, tahlillerimde betam hep yüksek çıkıyordu çünkü. 11. Haftada net şekilde gördük şimdi 24+3 üz😌
Esra988 ASE6154 çok korktum bende doktorda problem yok cumartesi görmemiz lazım ama dedi 2000 lerde yani göreceğini söyledi
Zehra_ulgr3838 Esra988 benimde 989 beta kanda var ama kese görünmedi doktorda ilgilenmedi kanda var hamilesin gidebilirsin dedi en erken çarşamba gününe randevu aldım tekrar gideceğim kontrole
Esra988 Zehra_ulgr3838 Zehra_ulgr3838 çarşamba gözükür öyleyse senınde normal suan benim 1606 iken gözükmedi
Zehra_ulgr3838 Esra988 gece yarısı acile gittim tekrar kan aldılar şimdide 2452.9 olmuş ama hala gorunmuyor ultrasonda doktor dış gebelik yada kimyasal gebelik olabilir olmayadabilir bilmiyorum dedi aklım iyice karıştı🤯
Minnaksever Esra988 3000 üstünü beklemek gerek benimde gozukmemisti dün tahlilde 15000 üstü çıktı bugün sadece kese gördük vajinal bakınca hepsi erkenden görünüyor ama
bubuiledudu Esra988 daha 1200 de gorunmeyebilir. Ben cumartesi 3600 öğrenip pazartesi gittiğimde gördüm beta 9 binlere çıkmıştı salı gününde hatta.