Kızlar ya evet belkı sadece benim kararımla olacak iş ama biraz desteğe sanırım ihtiyacım var. Ben 2020 yılında yumurtalıklarımda kist patladığı için ameliyat olmuştum sezeryan dikişlerim var devlet hastanesi malum leş gibi kalın kıp kırmızı çirkin bi dikiş şimdi 38+2 haftalık hamileyim bugün kontrol var doktor rahimde kesik yok istersen normal doğum olur dedi bugün catıya bakılacak müsaitse kemik yapısı darlık vs bekleyeceğiz ne zaman gelmek isterse bebek. Bi aklımda artık yoruldum ve biran once kavuşmak istiyorum diye önümüzdeki Pazartesi ye gün mü alsam sezeryan olsam hem dikişlerim değişmiş olur diyorum daha estetik bir dikiş yapıcakmış doktor bilemedim siz olsanız ne yapardınız🥲