ASE6154 Serapjjj doğum öncesi anestezi için 4 tüp verdim, doğumdan sonrada 2 gün 1 kere aldılar birer tüp
Lenay223 Serapjjj iki kere alındı benden doğum öncesi ve sonrası acılı bişey değil ilk defamı kan aldırcaksın canım
Serapjjj ASE6154 evet banada anestesi işlemler yapilcak diye kan aldılar haftaya perşembe dogum sali günü gider sorarım bi
Serapjjj Lenay223 yok canım anestezi islemler yapılırken kan alındı başka alınacakmi diye sordum ihmal etmeuim diye
Serapjjj Laviniay işlemler yapılırken alınıyor anestesi için ozman benim ilk değil ama aklımdan çıktı, olmadı salı günü gider sorarim
ASE6154 Serapjjj bende çarşamba verdim birdahaki salı sezaryen oldu, başka bir şey gerekmiyor zaten. Doktorun çağırdı mı tekrar beni sezaryenden 1 gün önce çağırmıştı sonuçları gözden geçirelim diye