Bett35 Kızlar 32. Hafta da çalışabilir aldım 37. Hafta da çalışamaz raporu alacağım, doğumdan sonra doğum raporu gibi bişey almamız gerekiyor mu bi daha??
Muhoz Muhasebecimin yönlendirmesi üzerine doğum izninin bittiği zaman da bittiği için rapor alman gerekiyor
Bett35 Muhoz peki doğum yaptığın için alıyor musun bi daha acaba yoksa çalışamaz raporu yeterli oluyor mu