merk bebeğim 1 ay 28 günlük. Ağzında bir şey çıkmıştı doktor mantar ve pamukçuk var dedi memeyi ittiriyordu bende canı acıyor diye hep biberonla verdim memeyi çok az verdim .
Başka doktora götürdüğümde ağzında mantar ve pamukçuk olmadığını öğrendim ŞAKA GİBİ . Şuan biraz meme reddimiz var ağzına almıyor alırsa da emmiyor diliyle oynuyor yada iki emiyor sonra bırakıyor.
Sağım yapıp veriyorum sütüm azalmadı milleti dinlemeyin kulak asmayın