Serapjjj Sevil1996 az kalmış, sağlıkla al bebeğini kuracağına ağrısız sızısız inşallah 27 haziran da bizim doğum 😍
Melliisaa Sevil1996 bende bugün kontrole gideceğim isteğe bağlı sezeryan konuşacağız çatı muayenesinden sonra muhtemelen benimde 24 haziran olur heralde
karakayahavva00 Sevil1996 benimki de zorunlu sezeryan büyük ihtimal benim de o tarihte olacak şuan 38+1 deyim 😊 hayırlısı bakalım