Mu-az8 Kızlar meraba bu üç gündür fark ettim göbek deligim normalde karnım çıktığı için sivri bir şekilde dışardaydi ama bu üç gündür gobek deliğimin içeri girmiş karnımın onu içe girmiş bir şekilde gözüküyor acaba bu normalmi