Kizlar benim gebelik sekerim var insulin kullaniyorum ilk basta diyet yaptim düsmeyince insüline basladik insulinle degerler düsmeyince dozu arttirdik o zaman da baktin düsmedi kendin 2 doz arttir dedi arttirdim ama 2 haftadir acliklarim yine yüksek cikiyor tokluklar iyi neyse bugün tekrar ciktim özel hastane bu arada bana sadece dozu arttir dedi 2 doz 2 doz olarak düsmedikce kendin arttir dedi mesela 10 yapiyorsa 20 yapabilirsin ayarla dedi tekrar gelmene gerek yoktu bunun icin tarzi konustu sonucta hamilelik sekeri ilk defa basima gelmis insulin ilk defa kullanmisim afallamis olabilirim arttirinca da yan etki yapacak diye korkuyorum birden 6 doz 8 doz arttirmaya cesaret edememis olabilirim yani bunu anlamasini beklerdim odaya girmemle cikmam bir oldu 1 ay sonra tekrar gelirsin dedi yolladı sizce beni basindan mi saviyor bu doktor acliklarim 110 larda mesela bazen 98 99 larda hani tatmin edici konusmuyor perinatolog takipliyimo da acliklarin yüksek cikmaya devam ederse dogumu erken baslatmak zorunda kaliriz dedi ben de panik yaptim artik iyice kafam corba oldu