eylulus Hepsiburada da indirim varken bazi urunleri almak istiyorum, belki elele otomatik ana kucagini da alirim sonrasinda ama manuel olan motor becerileri vs icin daha kullanisli geldi o sebeple manuel ana kucagi marka onerisi olan var mi?
eylulus eylulus mamma - gulz - huggy hosuma gidenler ancak model farklari da var ornegin mamma icin hangi model daha iyi?
Minikannsi eylulus mammanin https://ty.gl/0n10xeiu4w bu ürününu tavsiye ettiler bana ama sizin dediğiniz gibi elelenin elektriklisini istiyorum ben ona da 9 aya kadar kullanılıyor diye duydum kararsızım 😑
eylulus qusel otomatik olan mi? Bazi cocuklar sevmiyormus sanirim bir de onceligim degil ama alisverisin sonlarina dogru onu da alabilirim butceme gore
Drfatma Bana bebeği bir yaşında olan arkadaşım babybjörn önerdi çok pahalı ama , Pierre cardin aldık hep kaydı babybjörn almak zorunda kaldık dedi
qusel Minikannsi oyuncaklı olanda çok ucuz bence o alınabilir ay otomatik mi alsam diye düşünürken fiyat kafamı karıştırdı 😆
qusel Minikannsi başka marka oyuncaklı fiyatı 1095 TL nasıl acaba hiç duydunuz mu bu markayı https://app.hb.biz/Eifhq6RvoUM5
Minikannsi qusel nasıl titreşim sağlıyor acaba videoda da göstermemiş sağlıklı olduğunu düşünmüyorum düşünsenize yeni doğmuş bebek beyinin içi titreşim içinde olucak yok bu olmaz elektrikli olanida benim görümcem kullandı bebek çok sevdi onlarda müzikli ya öyle oturuyo uyuyor içinde bı yandan o yüzden onu istiyorum kendime vakit kalsın diye ben ailemden uzaktym başka bı şehirde yardıma gelecek kimsem olmucak o yüzden bu konuda kafam karisik yoksa çoktan almıştım hiç bır eşyada bu kadar takilmadim
qusel Minikannsi zaten yeji doğunca koymak bana mantıklı gelmiyor. Açıkçası. Kizimdada yeni dogdugunda kullanmadım o zamanlar günün çoğu uyuyarak geçiyor genelde. Ve kendjne rahat vakit kalıyor. Sonra iyice etrafı keşfetmeye başladığında ihtiyaç oluyor. Yeni dogdugu dönemde yanıma almam gerekirse pusetiyle aldım hep kizimi
Minikannsi qusel bu güzel bilgi için teşekkür ederim o zaman ilerleyen zamanda almak mantıklı acele etmyim 🙏
Minikannsi Drfatma sınırlarla aynı fiyatta hep arasında en fazla 300tl falan oynuyo insanda düşünüyor bir ay sonra bozulsa bı şey olsa kime goturuceksin verilen paraya yazık oluyo