AjdaDiri evet kasılma oluyo, o an nstye bağlı olsanız sancı çıkar 🤗 geçen gittim daha aynı sebepten, doktor yalancı kasılmaların başladığını söyledi, bazen günde 2-3 kez oluyo bazen 10 kez oluyo, sık olursa şiddetini ve aralığını takip ediyorum hemen gidebilmek adına. Çünkü ilk gebeliğimde çok fazla sancı çıkmasına rağmen ben hiç hissetmemiştim ve mecburi sezaryenle doğum yaptım, bunda da böyle kasılmaları hafife alırsam bide bi anda açılmam olur da normal doğum yaparım falan diye korkuyorum 😂 sizde aralıkları takip edin çok sıklaşırsa gidin ama ara ara olunca yalancı sancı oluyo o demişti doktorum 🤗 bi sonraki randevunuzda sorun mutlaka