beyzasen evet 32 haftalıkken sancım vardı sırtıma kadar vuruyordu bebekte toplandı biyere Ama o gün ki çok farklıydı ters bi durum olduğunu anlarsınız hastaneye gittiğimde doğum sancım çıktı yatış verdiler durdu çok şükür ama ara ara yine ağrım oluyor bnimde ilk herşeyden tedirgin oluyorum çok bunaldım artık