Erva18 tugces95 yok belirtim adet belirtisiyle aynıydı hatta kaç kere adetim geldi sandım lavaboya gittim bisey yoktu onun dışında başım dolanıyor bide halsizlik var
12_annee Erva18 malesef bitmedi koku hassasiyeti var ve dişlerimi fırçalarken çoğu zaman maf oluyorum
Siyah-Melek @“Erva18”#p32925164selam tebrik ederim sana bir sorum olacak benidme adetim gecikti ve cok akintim var sari sekilde uzuyor sendede öyle oldumu
superisi35 @"Ebbruc ben de 9+5 günlüğüm canım bugün instadan arkadaşlar olalım mı birbirimize danışırız
kardelengurler7 Malajin17 Allah yardımcımız olsun bacım çok zor valla çok 23 haftalık olduk bugün daha agirlasicammm
Havvabektas Erva18 bende 11+3 oldum 6 sene bekledik bir düşük yaşadım Allah kucağımıza almayı nasip etsin hepimize
LeylaEla Erva18 Korkma canım olabiliyormuş bi çok kişide duydum bu haftalarda lekelenme olabilir🤲🏻 istersen bi doktora git en azından için rahatlar canım haber ver bana ❤️❤️