Sumisali_ mucizemgelsin61 evet bayramdan önce yazdırdığınız reçeteyi alabiliyorsunuz.Almam gereken bir ilaç vardı ama günü gelmemişti eczacımız cuma yazdır bayramdan sonra işleme koyalım demişti.
emel16 Değil galiba ya bana da lazım netten bakınca nöbetçi listesinde bugün tarih yazıyor . Asıl merak ettiğim arefe günü yazdırdığım reçeteyi bugün alabilir miyim acaba sonuçta o günden beri resim tatil
mucizemgelsin61 emel16 Yanii evet güzel bir soru normalde 3 gün geçerliliği var ama dediğin gibi resmi tatildi sonuçta bence alabilirsin
myavocado emel16 alabilirsiniz resmi tatil olduğu için gün işlemedi. Tüm eczaneler açık mı bilmiyorum ama en kötü nöbetçi vardır ☺️
mucizemgelsin61 Ayyy cinnet geçireceğim herşey bayrama denk geldi zaten çok sinirlerim bozuk neyse vardır bundada bi hayır😏