Sumeyye_0 34.haftadan selam kimlerde bebiş doğdu butonu var :) çok az kaldı kızımla kavuşmamıza sizlerde durum nasıl sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏
[silindi] Sumeyye_0 bana da 34e girince geldi bir garip oldum öyle böyle derken zaman su gibi geçti 😅
Ayse3536 Bizde 35+5 iz ben korkuyorum 2 türlü doğumdan da sizde de böyle mi yoksa bi bende mi problem
Sumeyye_0 Ayse3536 bende de var aynı bedende ayrılmama isteği ve doğum süreci korkutucu geliyor düşünmemeye anı yaşamaya çalışıyorum ben
Zseda Ayse3536 Bende öyleyim. Direk doğumdan korkuyorum hangisi olursa.. gün yaklaştıkça heyecanın yerini hep endişe aldi
Zseda Sumeyye_0 Öyle tabi ama psikolojik olarak kendimi rahatlatamiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun