Hangisinden bahsediyorsunuz bilmiyorum ama çalışan bir anneyseniz eğer doktorun raporunu muhasebeye vermeniz lazım e devletten de banka hesabınızı tanımlarsanız direkt o şekilde ödeme hesabınıza yatırılıyor ben henüz almadım ama bu şekilde alan bir arkadaşım var