Merhaba kızlar ben 37 + 0 olduk Dün tuvalette peçeteye biraz kan geldi normal kan ama az bir şey Dünden beri Sancılarım var Kasıklarımda Sanki bebek böyle aşağı gitmiş gibi sancılar belime kalçama vuruyor Affedersiniz bebek vajinama baskı yapıyor gibi ama su falan yok ben Gitmek de istemiyorum hemen hastaneye kafam karışık Nişan mı değil mi diye sanki karnında kesik varmış gibi adet sancısı çekiyorum resmen bebek daha hareketlenmiş