Annesinin1tanesi Merhaba Hanımlar. Instagramda bu sayfadan hastane çıkışı yaptıran oldu mu bir bilginiz var mı
Burcu-2634 Annesinin1tanesi o siteyi bilmiyorum ama ben 2 çocuğuma da Bebeqon sitesinden yaptırdım baskıları canlı kumaşın kalitesi çok güzel
Minnosannesi Annesinin1tanesi ben yaptırmadım ama yaptirdigim sitenin adını verebilirim nakışlı yaptırdım ben
Annesinin1tanesi Civciv53 inceledim ve gerçekten işlemeleri çok naif çok güzelmiş geldiğinde resmni ve fikrinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰
Civciv53 Annesinin1tanesi tabi yengemde burda yaptırdı ondan fikir alıpda buraya sipariş verdim bende 🥰 siparişe başlamadan önce size taslak atıyor işe öyle başlıyor ama teslim süreçleri uzun oluyor bu tarz işlerin yoğunluktan dolayı ben bir ay önce sipariş vermiştim