Hasibeeee dün gece yedim evde istanbuldaysanız suflör(beşiktaşta), değilseniz dominos efsane sufle yapar. Dominostan 2 li olarak sipariş verebiliyosunuz 180 tl. Evde yapmam yaptığıma da değmez zaten. Eşimle yedikten sonra dedim ki acaba 4 tane mi söyleseydik 😂