Cansuserkan benimde o haftalarda sütüm gelmeye başlamıştı burda okuduğum yorumlarda normal olduğu yazıyodu internette de erken doğum belirtisi olduğu yazıyodu 30.haftada doktor kontrolümde rahim ağzımın kısaldığını erken doğum riskim olduğunu öğrendim 3 gün hastanede yattım şimdi 32 haftalık oldu hastaneden çıktıktan sonra gelen süt miktarı azaldı eğer yakın zamanda doktor kontrolün varsa mutlaka söyle sütünün geldiğini