nur1824 yenidenanne34 o zaman verir inşallah 🙏🏻 hayırlısıyla 18 temmuza kadar gelseydik, en küçük ağrım olsa korkuyorum hemen
yenidenanne34 nur1824 36 haftadan sonra korkma artık canım Allahin izniyle gelisimini tamamlamis oluyor zaten yinede vaktini beklesin tabi insallah kuzucuk 🤲🏻🥰
PelinBaskan Ben de 12 Temmuz annesi olacağım inşallah 💜 Umarım hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız dualarla büyüsünler 💜💜
FGA1210 Aynı gün bizde sezeryane giricez ve benim de ilk doğum hislerin şuan ne bilmiyorum ama ben inanılmaz kaygılıyım umarım hersey güzel geçer 🥹🌸
Sadeceanne2 Merhabaaaaa 🫶 nasılsınız doğum oldu inşallah Allahın izniyle dimi. Başladı mı uykusuz geceler 😄😄