Gokyuzum_g0730 tahin üzerine çıkan sarı yağı var ya, en iyisi o diye okudum.Emzirmeden önce silersiniz gogsunuzu,aralarda da o yağı surersiniz etkiliymis ben ayırdım şimdiden ,kullanacağım.Dogum öncesinde lansinoh kullanmaya başladım,gümüş kapak,koruyucu kalkan hepsini aldım.Ama emzirme aralarında tahin yağını düşünüyorum bir deneyin bence