Arkadaşlar merhaba şuan 1 yaşında bir bebeğim var çalışıyorum ve tekrar hamile olduğumu öğrendim önümüzdeki ay parta geçme kararı almıştım fakat hamile kaldığımı öğrenince kararım değişti daha doğrusu eğer gebelik döneminde part çalışırsam doğum iznine çıktığımda rapor param part a göremi hesaplanır yoksa tam mı yatar veya part çalışırsam tam rapor parası alabilmem için ne kadar süre öncesinde tam çalışmaya geçmem gerekir bilgisi olan var mı ?