haticealg Kızlar selam 35. Haftadayım dün sabah kahverengi lekelenmem oldu bu sabahta vajina içimde kaşınma başladı herkes lekelenmem için nişan olabilir diyor ama vajina kasıntı neden olur var mı yaşayan böyle?
Ebruyi haticealg kaşıntı normalde mantar derker doktora gözüktünüz mü bir kontrole gidin enfeksiyon ya da mantar var mı diye kontrol edilsin
ZeyHus33 haticealg bende de enfeksyon var 35+2 mafediyor doktor bana fitil birde travazol krem verdi sürdüm iyi geldi kaşıntıya İçi dışı hep Kasiniyordu geçmiyor ama hafifletiyor ama leke için de gidin derim Nisan olablr
Ebruyi haticealg doktor kontrol edecektir gerekli tahliilleri isteyecektir mantar kültür ya da idrar kültürü isteyebilir akıntın var mı ona bakabili
alinsmom_ Bltcansu benim doktorum travazolu önermedi kortizonlu olduğu için , başka krem kullandım iyi geldi
ZeyHus33 Bltcansu evet doktor 2 kez ver di bana iyi geldi Bilemem tabiki başka doktorlar ne verir hepsinin ayrı bilgisi var çünkü her Kreme ilaca güven yok ama Tabiki bana travozol yazdı 2 sindede Aynı ilacı yazdi kaşıntı olunca suruyorm geciyor