mrssyncaa İyi akşamlar benim bugün şiddetli bel ve bacak ağrım var gripte oldum sanırım boğazlarım da çok kötü daha 5+4üz nedir bu ne yapmalıyım?
biranneninbirbebegi mrssyncaa eger cook kötüyseniz parol kullanabilirsiniz bebege bi zarari yok bol bol dnlenin nane limon ihlamur icin bacak bel ve kasik agrilari bu dönemde cok normal