Kızlar siteye göre 7+4 ben yaklaşık 4-5 gündür yoğun mide bulantısı çekiyorum öğürme kusma vs yok sadece mide bulantısı prilam verdi doktor sanki oda işe yaramıyor ne yapacağımı şaşırdım gerçekten tecrübeli annelerimiz var mı öneriniz bazı şeylerden tiksindim yemek yemek istemiyorum zorla yiyorum