Elmas03 elbette insan istiyor ama kendini bu kadar düşürme emin ol o girdiğin streste engel oluyor adetini düzensiz hale getiriyor ben bundan 1,5 sene önce doğumdan 2 ay sonra bebeğimi kaybettim ve dünyam başıma yıkıldı. Onun seneyi devriyesinin olduğu gün şuanki bebeğime hamile olduğumu öğrendim ve korunurken oldu bu ve hep şunu diyordum Allahım hayırlı zamanda sağlıkla nasip et şimdi 31 haftalık hamileyim ve bu bebeğimde erken doğum riskim var aylardır sadece yatıyorum iğneler vurulmaktan her yerim mosmor oldu içimdeki korkuyu tarif bile edemedim bu yüzden rabbim kötüsünü yaşatmasın hayırlı zamanda sağlıklı bir evlat nasip etsin üzülme olur mu seni çok iyi anlıyorum ama kötüsünü yasamaktan çok daha iyi bunu yaşamak 🙏