Kızlar 1.5 yıldır bebek istiyoduk Rabbim şimdi nasip etti inşallah sağlıklı dır sağlıklı bir şekilde de kucağıma alabilirim reglime 3 gün varken test yaptım ve pozitif cıktı sonra kan verdim beta 1680 cıktı acildeki doktora gösterdik sonucu doktor 1.5 aylık olması lazım sonucuma göre dedi sizce de öylemi