Ss4 Merhaba 27.haftdayım kapalı ayakkabı giydiğim zaman ayak parmagımın 4.sü uyusup agrıyor böyle takılıyor sanki gibi ağrıyor. Basınıza geldimi? Hamilelik öncesi yoktu ;(