_b-e_ benim bebeğim 2800 doğdu sadece emzirdim ama sütüm çok olmadığı için ikinci gün biraz kilo vermişti. Hastane mama verdi sadece doymadığını farkederseniz verin dediler kaşıkla verdik arada. Şimdi 15 günlük oldu sarılığı vardı biraz o yüzden bırakmadım günde 1 kereye düşürdüm ama sarılığı bitince onu da bırakıcam. Her istediğinde emziriyorum hem sütüm artıyor hem bebeğimin emme refleksi gelişiyor 😊 yani doktorunuz önermediği sürece mama vermeyin sürekli kilo takibi yapın ve doktorunuza danışın kilo kaybı olursa o zaten yönlendirir sizi 😊