_b-e_ Bebegımın bu hafta hareketlerı çok azaldı netten baktığımda büyüme dolayısıyla bu hafta normal dıyor sızler de aynı mı durum acaba bunu yaşayan var mı
M-Urass_Mom _b-e_ Açıkçası ilk 16. haftamda hissettim hareketini ve o gün bugündür tek bir gün bile hareketsiz kalmadı. 26 olmak üzereyim. Dün bir hareket etmiyor mu azaldı mı gibi acaba diye ben de düşündüm ama yok, bugün uyandım tak tak vuruyor hala 🤷🏼♀️😂
alinsmom_ _b-e_ 27+2deyim doktor normal dedi zaten 28den sonra düzenli takip edersin dedi . Büyüdükleri için öyle oluyormuş canım
glsahbaydemir _b-e_ geçen hafta kontrole gitmiştim zaten. Şuan hareketli kendimi yoruyorum ondan da olabilir.
_b-e_ lena1234 evet geçen hafta karnım sureklı segırıyordu oynuyordu hıssedıyırdum ama bu hafta çıt yok ustelık ışık ses göz açma kapama evresıne geldıgı halde korkutucu oluyor bu durumda