Arkadaşlar benim 21aylık bir bebeğim var ve 5-6 ay hep düzenli regl oldum 28 günde ve hamilelik ihtimalim var hep sırtım ağrıyordu sık sık idrara gitme test yaptım negatif çıktı reglm iki gün gecikti lekelenme başladı benim reglm baya akıntılı geçer ama emin olamadım ilk gebeliğimde 3gün lekelenme yaşamıştım bugün doktora gidicem bakalım ne diyecek bu durumu yaşayan varsa yazın lütfen