artikboyle ben erken öğrendim üç haftalıkken. Doktorum bir sonrakini 5haftalıkken istedi keseye de baktık ozaman . Daha sonra 7.hafta da verdim . Ama doktorum bakalım dememişti ben sağlık ocağında baktırdım doktorum neden baktırdın devamlı kan vermeye gerek yok demişti . 7.hafta da bebeği ve kalp atışını duymak için gitmiştim duymuştuk çok şükür 🌸 toplasan üç kez falan vermiştim sanırım beta için kan .