burcuAy15 3 gündür perinatolji bölümünde yatıyorum epilepsiden kaynaklı ve tek bir düzgün nst yok şuan tekrar çekiliyor bu gidişle sezeryana alıcaklar sanırım normal doğumu da rahatsızlığım yüzünden yapamıyorum nst yi ekliyorum şuanki
Selma2412- burcuAy15 gönlünce olsun hersey canım benim gibi hem normal doğum sancısını 2 gün çekip 9 cm açılmayla defalarca kez ıkınıp sezaryene alınmaktansa direkt sezaryen olmak da bazen nimet 🌸 sağlıkla al kucağına bebeğini 🤲🏻🌹
Miskinim burcuAy15 olsun sakın germe kendini önemli olan sağlıkla kucağına almak. Güzel haberlerini alalım
Deletedmom_116 burcuAy15 sancij cokkk ama bebek kalp atışları Hiç degismemis normal seyirinde yani digum sancısı degill eğer olsaydı bebeğin kalp atışı yüksek sancıyla biraz hizlanirdi ama yol yakinkeb madem Sezeryan olucaksin riske atmamak iyidir
Deletedmom_116 burcuAy15 vericegiji düşünmüyorum Epilepsi kirizi kötü bir durum yaratabilir normal doğum Kolay bişey değil Aman iyi gördük doktor a🥲