Kızlar 39+2 rutin kontrole gelmiştim 3 cm açıklık var dedi yatış verdi doktorum sancı vs hissetmiyorum ilk kızımda da hissetmemiştim suyum gelmişti doğum o şekilde başlamıştı yine suni sancı almıştım. Dua edin kızlar da kolay ve hızlı bı doğum yaşayayım 🤲