ilayyydaaaa- Kızlar 4 gündür sürekli alt karnım ağrıyor.idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiyotik kullandım idrarım normale döndü ama sancım geçmiyor.açıklığım rahim ağzı kısalığımda yok nasıl geçecek bu sancı
Semaa00nur ilayyydaaaa- canım bu haftalar da çok ağrıyor bebek büyüyor rahim büyüyor buyuzden demişti doktorum kanama olmaz ise skntiya girme eğer çok siddetlenirse Dr gozuk benimde çok ağrıyordu erken dogum riskim var gittim doktora hemen öyle demişti
Pa-2121 ilayyydaaaa- sıkıntı etme canım benimde öyleydi regl sancısı yaşıyordum bildiğin bu kaç hafta içerisinde düzene girecek çünkü bebek büyüyor ve vücudun buna alışmaya çalışıyor. Tadını çıkar hiç de canını sıkma ☺️ ben çok sıktım o yüzden diyorum