Happy-melek1997 Ben bugün tam 11 haftalık oldum haftaya randevum var tam 12 haftalıkta gidicem sanırım ense ölçümü ve 2li test için çağırdı doktor özele gidicem acaba cinsiyette söyler mi aranız da bu haftada öğrenen varmı
RavenV Happy-melek1997 Görünürse söyler. Ben de ikili testte devlette öğrendim. Kesin demedi sadece devlet olduğu için.
Ezel16 Happy-melek1997 12. haftada öğrenmiştim hem tarama hem detaylı ultrason yapmıştı hemde cinsiyet öğrenmiştik 🐣
Mlsaa99 Ikili testi yaptirirken tam 12+3 tüm erkek denildi . Baska bir doktora gittim ikiside özeldi 13+3 te yine erkek diyorlar bakalim bir sürprizle karsilasir miyiz😁😁
cet35 Akdere_44 özel hastanelerde muhakkak ücretliler tabi ikili test peki bunu devlette yaptırıp doktoruma gösterebiliyor muyum mesela yada özelde ortalama fiyat nedirrr
Akdere_44 cet35 her özel hastanenin fiyatı farklılık gösterebiliyor. Evet devlette yaptırıp sonuçlarınizi kendi doktorunuza gösterebilirsiniz
Happy-melek1997 SenHepMercimekOlarakKalacaksin hayır ben kendim gördüm ekranda önce muayene ediyordu doktorum ense kalınlığı falan bacak arasını görünce çıkıntı vardı baya erkek bu falan dedim o şekilde öğrendik yoksa doktorum ben 16. Haftayı bekliyorum normalde ama şansına sen kendin gördün. Dedi o şekilde öğrendim 🥰
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Happy-melek1997 cok iyi valla anlamissiniz ben genelde biseye benzetemiyorum 😂 haftaya ben de ikili teste gircem umarim doktor soyler
Happy-melek1997 SenHepMercimekOlarakKalacaksin cihazdan cihaza çok fark ediyor özele gidiyorum ben cihazi çok iyi orda görüyorum ama rutin kontroller içinde devlete te gidiyorum oradaki doktorum da çok iyi ama cihazı iyi değil gerçi doktor kendi 12+1de erkek diye söyledi yani ben her halükarda öğrendim 🤭☺️☺️