
Kızlar ovülasyon günümü kaçırmış olabilirim. Adetim biteli 19. Günüm. Bayramda test bulamadım yapamadım. 3 gündür yapıyorum 3 günün sonucu bu. Sizce çatlamış olabilir mi. Yumurtalıklarım da ağrı cinsel istek de artış oldu bide akıntı. Şüphelenip değerlendirmiştim. Normalde bende hiç çizgi bile çıkmıyordu. Görünce şaşırdım hatta silik olduğunu. Hiç çatlamamış olsa çıkmaz diye düşünüyorum diğer testlerin de hiç çıkmadı çünkü. Yada yumurtalarım büyüdü öatlamafı mı. Sizce ?