Baycam Kızlar bilezik küpe ile doğuma alıyolar mı. Küpe tamam çıkarırım da bilezik ellerim şiştiği için çıkmıyor
mavibahar Baycam altınsa ya da gümüş bir kuyumcudan yardım alın. Bi değeri yoksa her anlamda, kesin bence. Çünkü orada kesinlikle bir şekilde çıkartıracaklar. Arkadaşımın öyle yapmışlardı. 🤷🏻♀️
xhbgns Baycam Normal doğum dahi olsa hadi yüzük vs tamam bir nevi ama bilezik kesinlikle çıkartmanız lazım elinizi güzelce sabunlayın yıkmayın ama kaygan kalsın o şekilde çıkartın ya da tül çorapla deneyin em kötü kestirmeniz gerekir
Baycam xhbgns evet poşetle denedim poşet yırtıldı tül çorap mantıklıymış öyle deneyeyim teşekkür ederim canım
Merveasm Baycam herşeyi çıkarıyorlar benim kulaklarım küpeden yara olurdu doğum zamanı o kalsın çıkarmıyım dedim sonra takınca yara olcak kabul etmediler
Kontes001 Bilezik kolunuzda nasıl yatıp kalkıyorsunuz hiç rahat edemem 😀 kestirin çıkartsınlar yeni model alırsınız
Baycam Kontes001 zaten yeni model eşim doğum hediyesi olarak almıştı Ajda bileziklerden ama son 3 4 gündür elimin şişi hiç inmiyor
kalorisizpatates Baycam bileğine bol krem sür ya da bol zeytinyağı yoksa bol vazelin onların yardımıyla çıkar hatta bol sabunla da deneyebilirsiniz