Kızlar şuan itibariyle 34+4üz kızımla, bi oğlum var iri bebek sebebiyle zorunlu sezaryen olmuştum, ki olmasam da sezaryen isterdim çünkü normal doğum korkum vardı, oğlumu 40. Haftada aldı doktorum bu korkuyu yaşamamıştım normal doğum başlar birden falan diye ki sancılarım bile artmıştı son zamanlarda, şuan ise daha rahatım sancım kasılmam çok olmuyo ama nedense ya normal doğum başlarsa korkusu yaşıyorum bide bebek hazneye girdimi sezaryen dönmez diye biliyorum yanlışsam düzeltin inşallah öyle bişey yoktur ama sanırım kız erken gelir vs duyumlarındanmı ne bu korkuyu yaşıyorum ben gibi olan var mı😑