Rabiul Sariilayda16 olmuyormuş canım yıllık izni kullansan bile hakkından düşüyormuş bende o yüzden izne çıktım
feyzagul_ Sariilayda16 32. Haftada çalışabilir raporu alındıysa herhangi bi şekilde rapor yatış vs bişey yapıldığında direkt doğum izni başlıyormuş
Kilaflarinmucizesi Sariilayda16 Rapor ya da izin kullanabilirsiniz ama doğum sonrasına ekleyecekleri günden düşerler
Mommyshark2023 Rabiul merhaba rapor düşüyor ama yıllık izin rt vs düşmüyor alo 170 verdiği bilgi bu ayrıca happykidste tecrübeli annelerede sorduğumda aynı bilgiyi verdiler
cerend2024 Rabiul yani 32.haftada çalışabilir raporu alıp yıllık izin kullanmaya başlarsak yine de doğum öncesi 8 haftadan düşüyor mu?
Orkide45 Rabiul benim bildiğim kadarıyla evet. Çünkü doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta toplamda 4 ay izin oluyor. Mesela ben 32. Hafttada heyet raporu almayı düşünüyorum bitince doğum iznine çıkmayı planlıyorum. Böylelikle iznim doğum sonrasına kalsin
Rabiul Orkide45 bence onu tekrardan araştırın bende raporla uzatmayı düşünüyordum forumda bir çok kişi olmuyor dedi doğumdan sonraki haktan düşüyormuş o yüzden 33 de çıktım bende
Mommyshark2023 Orkide45 bu şekilde yaparsanız her türlü doğum izninizden düşüyor yıllık izin,rt düşmüyor
Drfatma Orkide45 heyet raporu nasıl almayı düşünüyorsunuz benim ek rahatsızlığım var ama daha alamadım
cerend2024 Orkide45 yani 32.haftada çalışabilir raporu alıp yıllık izin kullanmaya başlarsak yine de doğum öncesi 8 haftadan düşüyor mu?
Rabiul Mommyshark2023 ben yıllık iznimi kullanacaktım doğumdan sonraki zamana aktarırırım diye olmaz dediler 33. Haftada çıktım bende izne 🥹
Orkide45 Drfatma benimde polen alerjim var nefes alamıyorum tikaniyorum geceleri uyuyamıyorum o yüzden 1 kere aldım 30 günlük. Şimdi yine öyleyim sanırım yine almak durumundayim
Mommyshark2023 Rabiul Alo 170 sorun olmaz dedi. Happykidsteki denetlemeli annelerde kullanmış kesilmemiş olsun artık çıkmışsınız üzmeyin kendinizi vardır herşeyde bir hayır
Kilaflarinmucizesi Mommyshark2023 Ben devlet memuruyum. Memuriyette çalışmak zorundasınız. Devlet çalışıyorsunuz diye size 5 haftayı doğum sonrasına aktarma hakkı veriyor. 32 den sonra çalışmayacak olana neden versin ki. Rapor da alsanız yıllık izinde kullansanız o 5 haftadan düşerler. Bayram tatili idari izindir devletin herkese vermiş olduğu bir haktır. Ve hamile olanlar nöbete kalamayacakları için bayramdaki izin eklenir. Ama keyfi aldığınız yıllık izin doğum sonrasına eklenecek günden düşer.
Drfatma Kilaflarinmucizesi Temmuz ayında 28-31 hafta arası oluyorum. Yıllık izin ya da rapor kullansam bu 32 haftadan sonraki süreden düşmez değil mi? Yine totalde doğum öncesi sekiz sonrası sekiz hafta iznim olur yani
Mommyshark2023 Kilaflarinmucizesi devlette farklı bir durum var mı bilmiyorum ama yıllık izin yasal hakkın illaki çalışamayacak durumda aldığın bir izin değil keyfi tatil içinde alabilirsin bu sebeple rapor ile aynı tutulmuyor
Cemre44 Kilaflarinmucizesi merhaba ben de memurum şu an 29 gün yıllık iznim var . Ben bu iznimi doğumdan sonra analık iznim bitince kullanmayı düşünmüştüm. Bu şekilde oluyor mu? Yoksa 32den önce mi kullanmam gerek … iznimin 9 günü geçen yıldan devir silinecek,20 gün yeni yüklenen iznim
Kilaflarinmucizesi Mommyshark2023 Valla ben kanun maddesini söylüyorum kanun maddesi devlet memurları için 32. Haftada yıllık izinde alsa raporda alsa çalışılmayan süreyi doğum sonrasına aktarmıyor
esraagk Orkide45 merhaba benimde polen alerjim var ama nereden aldınız raporu yani kadın doğumdan mı başka bölümden mi ve şuan polen mevsimi değil verirler mi acaba