Kbrfyz 37+3 hamileyim şimdilik herşey normal gidiyor bebekte dönmüş doktorum 40 haftaya kadar normal olmasi için bekleyelim dedi bende kendi istegimle sezeryan istemeyi düşünüyorum sizler neler tavsiye edersiniz
Alyaveannesi Kbrfyz bence hic bi sıkıntin yoksa normal dogum yap canimm catinda uygunsa normal dogum tabikide ben normal olsun diye dua ediyorum hem bebegim icin hem kendim icin