38 hafta 5 günlük hamileyim. iki gün önce de yazmıştım nişan geldi 2cm açıklık var diye. sabah rahatsız edici derecede regl sancısıyla uyandım tuvalette peçeteye kan geldi üç kez dolu dolu. biraz taze pembe biraz kahverengiydi reglin son günleri gibi. şimdi sancım 10dk aralıklarla geliyor ne yapmalıyım? açılma mı devam ediyor acaba