Merhaba arkadaşlar 🌸 benim pazar günü adet günüm dün test yaptım varla yok gibi bişey yani bnce yoktu gölge gibi vardı kuruma çizgisi vs olabilir dedim test yaptığımda adetime 5 gün vardı sizce pazar günü tekrarlasam mi testi yoksa günümün geçmesini mi beklesem artık kasik ağrısı bacağıma kadar inen bir ağrı var bel ağrım oluyor kaç gündür bide çok agresifim adet de olabilirim gebede 🤭😂iki belirti birbirine benziyor nasıl ayırt edebilirim