Berrinoo 35 haftalık hamileyim dün başlayan 5-6 kere olan ishalim bunun bebeğe bir zararı varmıdır. Ne yapmalıyım? Demir ilacımı 1 hafta önce gittiğim kontrolde doktorum değişti. Ondan mıdır.
Civciv53 Berrinoo 28. Haftada bende ishal oldum doktorum hemen acile gitmemi söyledi gebelikte ishal sıkıntıymış Allahtan hemen geçti bir sıkıntı da çıkmadı ama erken doğum riskim olduğu için doktorum bu konuda beni uyardı devam eden bir ishaliniz varsa doktorunuza bilgi verin hastaneye gidin
artikbiranneyim Berrinoo hastaneye gittiğimde elektrolit serum takmışlardı, onun yanında tabi açılma var mı rahim ağzında kısalma var mı filan bakıyorlar. Sıvı kaybı riskli hamilelikte
nur-can621 Berrinoo ishal devam ediyorsa mutlaka gidin bende ishal vardı yoğun şekilde hastaneye gittik vücudum çok sıvı kaybetmiş bebeğe zarar verecek duruma gelmiş 1 gün hastanede kaldım gelene kadar serum verdiler
Basak Hiç doğum yapmadım ama komşumun tüm hamileliklerinde doğum öncesi ishal olduğunu söylemişti, yanlış yönlendirmek istemem ama öyle bir kulaktan duyma bilgi işte :)
Basak Berrinoo canım erkendir heralde tedirgin ol diye söylemedim :) sancın falan yoksa bol bol su iç ve ishale iyi gelen şeylerle beslen bakalım belkide üşüttün
Basak Doktorunlada iletişime geçersen çok iyi olur için rahat olsun diye söylüyorum bebeğe zarar verecek bişi yoktur bence:)
Berrinoo Basak dimi bencede ya dün kesecek şeyler tükettim kesti gece 1 de tekrar geldii sonra durdu simdi başladı
Basak Berrinoo içini rahat tutman herşeyden önemli sadece bi doktoruna danışman lazım için rahat etmesi için ,
Tugces27 Haftadayım tuvalet sayım normal günde 2 kere en fazla 3 özellikle sabah tuvaletim ishal şeklinde oluyor dr probiyotik yazmıştı düzelmişti bitince ilaç tekrar oldum şiddetli değilse normal demişti