Gece uyuyordur bebeğiniz. Bebeklerin anne karnında uyku rutinleri var ve genelde bu rutinlere doğdukları zaman da uydukları söyleniyor. Ne şanslısınız ki bebeğiniz geceleri uyuyor. Benim kız bütün gündüz sakin gece horon tepiyor. Doktor muayenelerinde bile uyandıramıyoruz küçük hanımı. Doktorum oradan oradan sallıyor ama yok uyanmıyor güzellik uykusundan. O yüzden streslenecek bir şey olduğunu sanmıyorum. Ama sorunuzu yine de doktorunuza da danışın ki içiniz rahatlasın.