Nrgzyslmn Merhaba hanimlar son adet tarihime 1 gün var ama hamile olduğumu hissediyordum 10 gündür kasık ağrısı çekiyorum dün verdiğim kan tahlillerinde beta 139,8 çıktı neden bu ağrıları çekiyorum anlamıyorum buna benzeyen bir durum ile karşılaşan varmı
pmkcn Nrgzyslmn yerleşme ağrısı olabilir ilk aylarda regl olacakmış gibi ağrılar çok oluyor benim de çok ağrım olmuştu ilk 3 ay bir de son 3 ayda çok ağrım olmuştu
Nehir1111 Nrgzyslmn benim reglden daha şiddetli ağrıdı hatta regl olacam diye ped bile takmıştım hayırlı olsun ☺️
Sadeceanne2 Nrgzyslmn normal rahim hamileliğe hazırlanıyor 😊hayırlı olsun uzun bir süreç. Ama çok güzel bir şey anne olmak
Dunyam28 Benim de tam 4 haftalık su an uygulamaya göre , ben de bugün bayağı sancilandim regl gibi az önce parol içtim hatta betam pazartesi 92.5 çıkmıştı benim de
Nrgzyslmn Nehir1111 teşekkür ederim oğlumda 9 ay ağrı çekmedim bu sefer böyle olmasi beni endişelendiriyor
Nurbanusancak Nrgzyslmn bence kadın doğuma randevu al bende çok fazla kasık ağrısı çekerdim içte kanama alanı görmüştü doktorum progestana başlatmıştı. 🥰 Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. ❤️
zeliskya Nrgzyslmn ilk ay benimde regl olacakmış gibi agrım oldu kanda pozitif olmasına rağmen halâ regl olacağımı düşündüm 1 2 hafta sürmüştü agrısı yanlis hatırlamıyosam
elvangnc Nrgzyslmn canm 7haftaligim hala adet agrisi cekip adet olucam diye aglyorum kotu sonclanan gebelgm yuzunden e
Nurbanusancak elvangnc ilk aylarda kasık ağrısı çok normal bence içini ferah tut kötü düşünme, ben öğrendiğimde 4 haftalıktı🥹 5 haftada gittim doktora iyikide gitmişim kanama olduğunu bilemezdim. şimdi 17 haftalık oldu bile🥹🙈
elvangnc Nurbanusancak bende olmadi en son 6+2 de kalp atisi dinledik🥹 sali gunu tekrar gidicez suan 7+4