Fatos97 Kızlar merhaba.31haftadayiz oğlumla.son günlər uykusuz huzursuz tedirgin oluhorum…sabrsizlaniyorum doğum için..biazda korkuyorum.ikinci gebeligim. Kızım 5 yasinda normal doğum yaptdim. İkinci doğum daha kolay oluyor diyorlar..gelin sohbet edelim.
Alparslanmom__ Fatos97 darısı ikinciye insllah sağlıkla kucağıniza alirsnz inşallah evet genelde ikinci daha rahat olur diyorlar
Alparslanmom__ Fatos97 daha belli değil bebek baş aşağı pozisyonda suan ama daha konuşmadık doktorumla gönlün normalden yana ama bebeğim nasıl sağlıklı gelecekse öyle gelsin diyorum son ana kadar belli olmuyor çünkü neolacagi sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza alirz insllah pozitif su gibi doğumlarimiz olsun 🙏🌸