Aysegul34_16 ya şükür et her zaman canım olabiliyor ya ben ilk evlendim 2 yıl boyunca olmadı tedAvi gördüm,Benden sonra evlenenler akrabalarım arkadaşlarım hamile kaldı hep bir şeye inandım Rabbim bekletiyorsa güzelleştiriyordur ve Allah sabredenlerden beraberdir🙏🏻Dua tek bildiğim bu...yaşadıkların zor değil canım elbette üzer seni benim eşim yetim bütün sülale hergün soruyordu neler neler ama bnde hemşireyim İnan sadece bir yaşayan sperm için kasığından ameliyat olup sonuç alamayan milyon insan var🙏🏻İnşallah güzel olucak🙏🏻🙏🏻🥰😍