Mervebzl Kızlar doğumlarınız nasıl başladı? nişan olayını anlatabilecek varmı? 38+1deyim 1saattir hafif ıslaklık hissediyorum lavobaya gidip bakıyorum ama birşey anlamıyorum tecrübelerinizi paylaşırmısınız?
themom95 Mervebzl su her zaman aniden boşalmaz sancıyı da anlarsın regli agrisi gibi başlıyor git gide siddetleniyor. Nişan ise baya yapışkan yoğun biraz kanlı olabiliyor ve ara ara gelmeye devam etmişti bende yani bir kere gelip durmadi
ikizoglusannesi Ben geçen hafta doğum yaptım suyum ve nişanım aynı anda geldi. Birden su boşalıyor bardaktan boşalır gibi ve pembemsi bir su boşaldı