İyi geceler herkese,saat 6da doğum için hastanede ol dedi doktorum, 4yaşında bir kızım daha var ben yokken o rahat etsin diye kek poğaça ev temizliği kıyafeti derken şimdi duşa girebildim. Sezaryen olacağım ikinci kızım gelecek inşallah bana ve kızlarıma dua ederseniz çok sevinirim 💗